Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Nowy album w 2010 roku?! || Don't Let Me Stop You kolejnym singlem? || Glosuj na Kelly!! || FOX FM wywiad || 31.10 i 02.11 tour
001. Menu
Home
Kelly Clarkson
Blog
Online
I'm a FAN
002. Avatar


Dodaj do Ulubionych
003. Button

more?
004. Blog Kelly

http://iamkelly.wordpress.com
005. Kelly Clarkson w Polsce?!

Chcesz zeby Kelly zaspiewala w Polsce. Nic trudnego! Wystarczy, ze dasz swoj podopis i zweryfikujesz go na TEJ stronie. Chcesz zeby Kelly przyjechala i dala czadu?? Podpisz sie!!! Pamietaj tylko zweryfikowany podpis daje szanse na koncert Kelly Clarkson w Polsce!!!
Zobacz filmik i przekanaj sie, ze unas tez tak moze byc!!!
005. Glosuj na Kelly!
Mozesz zaglosowac na hity Kelly w:
Lista MTV MAXXX HITS
Goraca 20 Radia Eska
Liga Hitów Radia ZET
Lista HOP - Bęc RMF MAXXX
POP Lista RMF FM


007. Top affiliates

008. Archive
2011
Luty
2009
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2008
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
















Nowy album w 2010 roku?! || Don't Let Me Stop You kolejnym singlem? || Glosuj na Kelly!! || FOX FM wywiad || 31.10 i 02.11 tour


Jak juz w poprzedniej notce wpomnialam, iz Kelly planuje nagrac nowa plyte. Niedawno pojawily sie informacje, ze naprawde wycjodzi nowa plyta, ale nie wiadomo kiedy czy pod koniec 2010 roku lub na poczatku 2011 roku. Wiadomo jednak, ze w 2010 roku pojawi sie pierwszy singel promujacy nowy album! Na stronie nuta.pl zaczynaja pisac na temat pracy nad nowym albumem Kelly:

- Już pracujemy nad nowymi piosenkami - wyjaśnia gwiazda. - Następny longplay będzie bardzo różnił się od poprzedniego.

Gwiazda nie wie jednak jeszcze, czy w zestawie znajdą się utwory jej autorstwa. - Jeśli spodoba mi się to, co stworzę na pewno trafi to na płytę - wyjaśnia gwiazda. - Może jednak okazać się, że album zdominują kompozycje innych.


Czekam z niecierpliwoscia na ten album!!:D




W necie pojawily sie plotki, ze kolejnym singlem z 4 albumu ma zostac Don't Let Me Stop You. Podobno zatwierdzila to sama Kelly, ale tylko podobno. Nie dawno piosano jeszcze, ze kolejnym singlem ma zostac Cry lub If I Can't Have You. No to niedlugo sie przekonamy mam nadziej:)




Glosuj na Kelly w Best Of 2009! Wejdz na strone fuse.tv i glosuj na nia. Kelly wygrala juz w 1 rundzie z Beyonce, a teraz walczy z Lady GaGa. Ja glosuje caly czas! Przypomne rowniez abyscie glosowali na Kelly w People Choice Awards!



Kelly udzielila wywiadu dla FOX FM




Sorki ale nie dodam poprzdnich wystepow Kelly z All I Ever Wanted Tour, poniewaz jest duzo filmikow i mi sie nie chce ale to pomine:)

31.10.09 - St. Charles, MO

Kelly dala czadu:D

Halloween-Fun
Already Gone / Halo
Walking After Midnight
Peanut Butter Jelly
All I Ever Wanted
Sober
Intro & Impossible
Lies

free image host free image host free image host free image host
free image host free image host free image host free image host
free image host free image host free image host free image host




02.11.2009 - Cedar Park, TX

All I Ever Wanted
If I Can't Have You
Breakaway
I Do Not Hook Up
Miss Indy
Impossible
Never Again
Sober

free image host free image host free image host free image host

readykelly 5/11/2009 18:55:16 [Powrót] Komentuj



NN - taylor-source.blog.onet.pl
Marta 13/11/2009 19:37:57
| brak www IP: 77.254.84.230

O fajnie, że Kelly bierze się za nagrywanie nowej płyty! ^^ Zagłosowałam na nią jak chciałaś ;) Niezłe są te fotki z koncertu z 31 października xD Pozdrawiam ;* U mnie nn.
Marta 7/11/2009 19:42:27
| brak www IP: 77.255.6.236

To super ze ma byc nowy album! Bardzo sie ciesze:) Co do tego nastepnego singla to tez nie wiadomo, ale ja np najbardziej z tych trzech utwórow lubię 'Cry' ;d No i co najwazniejsze Kelly wygrywa z LadyGagą. Na poczatku bylo kiepsko... idą łeb w łeb ale Kelly jest wyżej. Ja głosuje codziennie po kilkadziesiat glosow! Pozdrawiam :) U mnie niedlugo nn.
Garet 5/11/2009 21:55:38
| brak www IP: 79.189.134.122